با کاهش سهم بازار پریمیوم سامسونگ از گوشی های جدید خود رونمایی می کند

 Samsung Galaxy S22 Ultra در روز سه‌شنبه، 8 فوریه 2022 در سانفرانسیسکو به نمایش در می‌آید. سامسونگ در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را در بازار گوشی‌های هوشمند با مجموعه جدیدی از مدل‌های گلکسی اس پس بگیرد که برای جذب مشتریانی طراحی شده است که به‌طور فزاینده‌ای ویدیوهای بداخلاقی خود را در TikTok، فیس‌بوک، یوتیوب و سایر برنامه‌های محبوب به اشتراک می‌گذارند. (AP Photo/Haven Daley)

Samsung Galaxy S22 Ultra در روز سه شنبه، 8 فوریه 2022 در سانفرانسیسکو به نمایش در می آید. سامسونگ در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را در بازار گوشی‌های هوشمند با مجموعه جدیدی از مدل‌های گلکسی اس پس بگیرد که برای جذب مشتریانی طراحی شده است که به‌طور فزاینده‌ای ویدیوهای بداخلاقی خود را در TikTok، فیس‌بوک، یوتیوب و سایر برنامه‌های محبوب به اشتراک می‌گذارند. (AP Photo/Haven Daley)

SAN RAMON، کالیفرنیا (AP) – سامسونگ در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را در بازار گوشی‌های هوشمند با سری جدیدی از مدل‌های Galaxy S پس بگیرد که برای جذب مشتریانی طراحی شده است که به‌طور فزاینده‌ای ویدیوهای بداخلاقی خود را در TikTok و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند. ، YouTube و سایر برنامه های محبوب.

اگرچه گوشی‌های گلکسی اس 22 که چهارشنبه رونمایی شدند، بهبودهایی نسبت به مدل‌های سال گذشته دارند، اما تفاوت‌ها چشمگیر نیستند. سامسونگ بر روی گوشی هایی که قرار است ویدیوهای زنده تر و پایدارتری تولید کنند، بر ویژگی های جدیدی تاکید دارد.

یکی از قابل توجه ترین تغییرات اضافه شدن یک خودکار داخلی برای یادداشت برداری دیجیتال و طراحی روی صفحه نمایش مدل Ultra است که قیمت آن 1200 دلار خواهد بود. این قلم S Pen باید به صورت جداگانه با قیمت 40 دلار در مدل سال گذشته خریداری می شد، که دارای شکافی برای نگه داشتن آن در صورت عدم استفاده نبود. Galaxy S22 استاندارد با قیمت 800 دلار و Galaxy S22 Plus با قیمت 1000 دلار، قلم S Pen را که در خط تلفن های Note خود که بیشتر برای انجام کار ساخته می شدند تا اوقات فراغت و سرگرمی، محبوبیت یافت، شامل نمی شود.

قرار است هر سه مدل گلکسی اس 22 – که در 25 فوریه در فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند – عمر باتری طولانی‌تر و دوربین‌های بهتری داشته باشند، به‌ویژه برای عکس‌های گرفته شده در نور تاریک و ویدیوهایی که سامسونگ تخمین می‌زند اکنون حدود 80 درصد از مصرف اینترنت را تشکیل می‌دهند.
 Samsung Galaxy S22 Ultra، با قلم S، در روز سه‌شنبه، ۸ فوریه ۲۰۲۲ در سانفرانسیسکو نمایش داده می‌شود. سامسونگ در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را در بازار گوشی‌های هوشمند با مجموعه جدیدی از مدل‌های گلکسی اس پس بگیرد که برای جذب مشتریانی طراحی شده است که به‌طور فزاینده‌ای ویدیوهای بداخلاقی خود را در TikTok، فیس‌بوک، یوتیوب و سایر برنامه‌های محبوب به اشتراک می‌گذارند. (AP Photo/Haven Daley)

Samsung Galaxy S22 Ultra، با قلم S، در روز سه شنبه، 8 فوریه 2022 در سانفرانسیسکو به نمایش گذاشته می شود. سامسونگ در تلاش است تا جایگاه از دست رفته را در بازار گوشی‌های هوشمند با مجموعه جدیدی از مدل‌های گلکسی اس پس بگیرد که برای جذب مشتریانی طراحی شده است که به‌طور فزاینده‌ای ویدیوهای بداخلاقی خود را در TikTok، فیس‌بوک، یوتیوب و سایر برنامه‌های محبوب به اشتراک می‌گذارند. (AP Photo/Haven Daley)

توماس هوسون، تحلیلگر Forrester، گفت که بهبودهای دوربین تا حد زیادی به پیشرفت‌های فناوری هوش مصنوعی بستگی دارد که درک آن آسان نیست، بنابراین موفقیت مدل‌های گلکسی S22 ممکن است به این بستگی داشته باشد که کمپین‌های بازاریابی سامسونگ چقدر می‌توانند نشان دهند که این تغییرات چگونه زندگی مردم را غنی می‌کند. .

به گفته تحلیلگر International Data Corp، از سال 2015، پیشرفت‌های تقریباً نامحسوس در میان تمام تولیدکنندگان بزرگ گوشی‌های هوشمند بسیار آشنا شده‌اند و بعید است که مصرف‌کنندگان را تشویق کند تا از 800 دلار تا 1200 دلار برای خرید یک گوشی جدید هزینه کنند، مگر اینکه دستگاه قدیمی آنها فرسوده شود. نبیلا پوپل.

پوپال در مورد گوشی‌های گلکسی اس 22 گفت: «این‌ها دستگاه‌های خارق‌العاده‌ای هستند، اما فاقد فاکتور «واو» هستند. مصرف‌کنندگان احساس می‌کنند از سالی به بعد چیز جدیدی را در گوشی‌های هوشمند نمی‌بینند.»

جای تعجب نیست که سامسونگ با این دیدگاه موافق نیست. TM Roh، که بر دستگاه‌های تلفن همراه سامسونگ نظارت دارد، در طی یک ارائه از پیش ضبط‌شده که چهارشنبه برای تبلیغ جدیدترین سری گلکسی پخش شد، از Ultra جدید به‌عنوان «هوشمندی نهایی که قوانین نوآوری را بازنویسی می‌کند» استقبال کرد.

اما گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ اخیراً درخشش خود را از دست داده‌اند، حتی با وجود اینکه مدل‌های ارزان‌تر آن همچنان به فروش بسیار خوبی ادامه می‌دهند.

شلی کوک | بالا بردن
مروری هفتگی از اخبار خنده دار و نشاط آور در وینیپگ و سراسر جهان که هر چهارشنبه به صندوق ورودی شما تحویل داده می شود.
برای Uplift ثبت نام کنید

طبق محاسبات IDC، در رده پریمیوم شامل گوشی‌های هوشمند با قیمت 800 دلار و بالاتر، سهم بازار جهانی سامسونگ از 28 درصد در سال 2019 به 18 درصد در 9 ماه اول سال 2021 کاهش یافته است. در همین حال، بر اساس ارقام IDC، سهم اپل از آن بخش سودآور، از 63 درصد به 72 درصد در مدت مشابه افزایش یافته است.

به گفته پوپال، دستاوردهای اپل نشان دهنده پیروان وفادار آیفون، به ویژه در ایالات متحده و چین، و همچنین هوش بازاریابی این شرکت است که نام تجاری آن را با درخشش پرستیژی جلا داده است. پوپال با تشبیه آن به یک طراح مد مجلل، آیفون را «تلفن‌های لوئیس ویتون» نامید.

طبق گزارش IDC، آخرین آیفون‌های معرفی شده در سپتامبر گذشته به قدری محبوب بوده‌اند که اپل در دوره اکتبر تا دسامبر جانشین سامسونگ به عنوان رهبر جهانی در کل بازار در بین تمام دسته‌های قیمتی شده است.

Husson Forrester گفت: با توجه به اینکه انتظار نمی رود نسل بعدی آیفون تا اواخر سپتامبر عرضه شود، "سامسونگ فرصت بسیار خوبی برای ارتقای سطح گوشی های هوشمند برتر دارد."

درو بلکارد، معاون مدیریت محصولات سامسونگ، یافته‌های IDC در مورد تغییر فروش در بازار گوشی‌های پریمیوم را مورد مناقشه قرار داد و گفت که این شرکت همچنان در حال حفظ است.

بلکارد طی مصاحبه ای با آسوشیتدپرس گفت: "ما در جایی که هستیم بسیار راحت هستیم. اما ما بسیار جاه طلب هستیم و برنامه ای برای رشد داریم."