Urban Decay وارد کانال خرده فروشی سفر در چین در میان تغییرات آزمایش روی حیوانات می شود

این برند آرایشی مستقر در کالیفرنیا برای اولین بار در سال 2020 یک فروشگاه پرچمدار Tmall افتتاح کرد، قبل از اینکه در سال 2021 به فروشگاه های آفلاین Sephora گسترش یابد. اخیراً محصولاتی با امضا – پالت های سایه چشم برهنه و سایبری، اسپری تنظیم کننده تمام شب و رژ لب های Vice را راه اندازی کرده است. محدوده از طریق خرده فروشی مسافرتی. این محصولات در مجتمع خرید Hainan Tourism Downtown Duty Free و Global Premium Duty Free Plaza با همکاری Lagardère Travel Retail China و Dufry در دسترس هستند. اکنون بیش از 190 SKU در چین وجود دارد. کلی وانگ، Urban Decay's مدیر بازاریابی در چین گفت: «این روزها، مصرف کنندگان جوان چینی به دنبال تعریف سبک زندگی خود هستند. آنها به دنبال سرگرمی، واقعی و غیرمنتظره از برندها هستند و ما فکر می کنیم محصولات ما می توانند فرصت های متنوعی را برای آنها فراهم کند تا زیبایی خود را تعریف کنند.» «شعار برند Urban Decay «زیبایی بسیار متفاوت» است، و ما فکر می کنیم «زیبا» متفاوت است. برای همه. تصویر برند مستقل ما از هیجان‌انگیز، جوان و سرگرم‌کننده، Gen-Z‌هایی را جذب می‌کند که می‌خواهند زیبایی کاملا متفاوت خودشان را تعریف کنند. آن‌ها می‌توانند هر زمان و هر طور که می‌خواهند شخصیت و ظاهرشان را دوباره بسازند و بسازند.» «در آینده، آرایش چشم‌هایمان را تیزتر می‌کنیم تا محصولات باکیفیت‌تری را به مصرف‌کنندگان چینی ارائه کنیم.» آزمایش‌های حیوانی راه‌اندازی در کانال خرده‌فروشی سفر به برنامه‌های Urban Decay برای گسترش به کانال‌های آفلاین در چین می‌افزاید. Urban Decay در برخی از فروشگاه‌های Sephora در سطح یک و دو شهرها خرده‌فروشی می‌کند، و همچنین دارای فروشگاه پاپ آپ فصلی برای ایجاد هیجان برند و ادغام آنلاین به تجربه آفلاین (O+O). در سال 2012، Urban Decay سعی کرد در چین راه اندازی شود اما در نهایت پس از سیاست متناقض آزمایش حیوانات در میان بحث و گفتگو با PETA (افراد برای رفتار اخلاقی با حیوانات) از آن عقب نشینی کرد. در آن زمان، سیاست چین به دولت این امکان را می‌داد تا محصولات آرایشی و بهداشتی را قبل از تأیید استفاده در این کشور آزمایش کند. با این حال، Urban Decay ادعا می‌کند که 100٪ بدون ظلم است و محصولات نهایی را روی حیوانات آزمایش نمی‌کند یا به دیگران اجازه آزمایش نمی‌دهد. سال گذشته در سال 2021، چین با استفاده از روش‌های جایگزین تایید شده دیگر، آزمایش اجباری روی حیوانات روی لوازم آرایشی عمومی وارداتی مانند رژ لب، آرایش، شامپو را معاف کرد. با این حال، لوازم آرایشی برای کودکان و آنهایی که حاوی مواد آرایشی جدید در طول سه سال اول نظارت هستند، هنوز نیاز به آزمایش حیوانی دارند. Urban Decay توانست تا قبل از سال 2021 در چین از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک فرامرزی مانند Tmall Global بفروشد. فروش مستقیم به مصرف کنندگان و دور زدن الزامات آزمایش اجباری حیوانات. "ما بسیار مایلیم محصولات هیجان انگیزتری را برای مصرف کنندگان چینی ارائه دهیم و کانال های بیشتری را گسترش دهیم تا آنها بتوانند محصولات ما را بخرند تا زیبایی را بر اساس شرایط خود تعریف کنند و سرنوشت خود را از طریق بیان خود بسازند. وانگ گفت. در خرده فروشی سفر در آسیا و اقیانوسیه، این برند در کره جنوبی، هنگ کنگ، تایلند و سنگاپور نیز در دسترس است. استراتژی توزیع در چین، استراتژی توزیع هنوز تا حد زیادی بر رشد حضور آنلاین Urban Decay متمرکز است. «دیجیتال در چین رشد انفجاری داشته است، بنابراین ما بر پلتفرم رسانه‌های اجتماعی تمرکز می‌کنیم و با KOLs همکاری می‌کنیم تا سر و صدا و داغ بودن نام تجاری را ایجاد و حفظ کنیم. وانگ افزود: «اکنون می‌توانیم مشاهده کنیم که بسیاری از برندهای فعال در بازاریابی پخش زنده مشارکت عمیقی دارند، ما همچنین برای برقراری ارتباط با مصرف‌کنندگان جوان خود آماده هر قالب بازاریابی جدیدی هستیم. «از آنجایی که آرایش چشم به موارد بیشتری نیاز دارد. آموزش و نمایش، من فکر می کنم ما برای محیط پخش زنده کاملاً مناسب هستیم. به خصوص از آنجایی که تمرکز ما بیشتر بر فروش آنلاین است، بنابراین مصرف کنندگان به راهنمایی یا پشتیبانی بیشتری از پخش کننده های زنده نیاز دارند.» در سال گذشته، این برند خواننده محبوب هنگ کنگی G.E.M. به عنوان سخنگوی جهانی آن، اتاق پخش زنده را در فروشگاه بازشو در فضای باز تنظیم کرده و در سال جاری به دنبال ارتباط عمیق تر با مصرف کنندگان خواهد بود.