Peacock در بین 24.5 میلیون حساب فعال ماهانه 9 میلیون مشترک پرداخت دارد

وقتی صحبت از پخش جریانی به میان می‌آید، مدیران Comcast Corp. و NBCUniversal Media LLC معتقدند که ویدیوی مورد نیاز با پشتیبانی آگهی پلتفرم انتخابی است.
این شرکت گفت که بسیاری از 24.5 میلیون حساب فعال ماهانه Peacock در پایان سال 2021 پیشنهادهای تبلیغاتی خود را انتخاب کردند.
در مجموع، برایان رابرتز، رئیس و مدیر عامل Comcast در تماس با درآمد شرکت در 27 ژانویه به تحلیلگران گفت که Peacock 9 میلیون مشترک پولی مستقل را شمارش کرده است که میانگین درآمد هر کاربر با احتساب تبلیغات نزدیک به 10 دلار در ماه است.
7 میلیون مشترک دیگر از طریق پلتفرم‌های Comcast و سایر توزیع‌کنندگان تلویزیون پولی به پیشنهادات بسته‌ای وابسته بودند و آن گروه Peacock Premium را بدون هزینه اضافی دریافت کردند. شرکت انتظار «تبدیل قوی» در طول زمان از آن گروه به پولی دارد.
Peacock که در آوریل 2020 و سه ماه بعد در سطح ملی برای سیستم‌های Comcast راه‌اندازی شد، دارای یک ردیف تبلیغاتی رایگان با محتوای نسبتاً محدود، سطحی با محتوای گسترده و بار تبلیغاتی سبک است که با قیمت 4.99 دلار در ماه به فروش می‌رسد، و یک تبلیغ دارد. -سطح پریمیوم رایگان که هزینه آن 9.99 دلار است.
رابرتز گفت زمانی که Peacock برای اولین بار در اوایل سال 2020 معرفی شد، چشم انداز این شرکت ارائه محتوای ممتاز بود که عمدتاً توسط تبلیغات پشتیبانی می شد. او افزود که نامزدی Peacock برای تبلیغ کنندگان "بسیار ارزشمند" ثابت شده است.
رابرتز گفت: "تحقیق ما نشان می دهد که 80٪ از مصرف کنندگان یک سرویس پشتیبانی شده از تبلیغات را به یک سرویس SVOD با هزینه بالاتر و بدون تبلیغات ترجیح می دهند." "ما این را در ترکیب مشتریان خود مشاهده می کنیم که اکثریت قریب به اتفاق مشترکین پولی ما سطح AVOD پرداختی 5 دلاری را بدون تبلیغات به جای ردیف 10 دلاری انتخاب می کنند."
تفکیک مشترکین اولین بار برای Peacock است که قبلاً به حساب های فعال ماهانه و ارقام ثبت نام اشاره کرده بود. در پایان سه ماهه دوم سال 2021، NBCU 54 میلیون ثبت نام و 20 میلیون کاربر فعال را گزارش کرد.
این شرکت در روز سرمایه‌گذار خود در ژانویه 2020 که این سرویس را تبلیغ می‌کرد، پیش‌بینی کرد که Peacock تا سال 2024 30 تا 35 میلیون حساب فعال ماهانه خواهد داشت.
رابرتز گفت علیرغم اینکه فیلم‌های یونیورسال و سایر شرکت‌ها و محتوای NBC (ایالات متحده) همچنان در سایر سرویس‌های استریم، از جمله HBO و Hulu LLC تا پایان سال 2021 نمایش داده می‌شوند، پایگاه رو به رشد ایجاد شده است. او گفت که اکثر بهترین محتوای Peacock در پیش است.
در طول سه ماهه چهارم سال 2021، درآمد Peacock به 335 میلیون دلار رسید که از 71 میلیون دلار در دوره سال قبل بیشتر بود. با این حال، زیان EBITDA تعدیل شده این سرویس از 254 میلیون دلار در دوره سال قبل به 559 میلیون دلار افزایش یافت.
برای کل سال، Peacock درآمد 778 میلیون دلاری و ضرر تعدیل شده EBITDA به میزان 1.7 میلیارد دلار داشت، در مقابل 118 میلیون دلار درآمد و ضرر تعدیل شده EBITDA 663 میلیون دلار در سال 2020.
به گفته مایک کاوانا، مدیر مالی Comcast، این شرکت به دنبال افزایش بیشتر مشترکین با دوبرابر کردن مخارج Peacock به 3 میلیارد دلار در سال 2022 است، زمانی که انتظار می‌رود 2.5 میلیارد دلار ضرر EBITDA را پشت سر محتوا و ابتکارات بازاریابی اضافی متحمل شود.
فراتر از آن، این شرکت ممکن است سالانه 5 میلیارد دلار برای برنامه نویسی Peacock اختصاص دهد.
کاوانا گفت که هزینه های اضافی می تواند حرکت Peacock به سمت سودآوری را به تاخیر بیندازد. در روز سرمایه‌گذار، شرکت پیش‌بینی کرد که Peacock تا سال 2024، 2.5 میلیارد دلار درآمد ایجاد کند، زمانی که بر اساس EBITDA کاهش می‌یابد.
طبقات پریمیوم Peacock در ایالات متحده می تواند رشد مشترکین را در طول دوره گزارش فعلی تحقق بخشد، زیرا میزبان کل ارائه NBCU از بازی های المپیک زمستانی از پکن در ماه فوریه خواهد بود.
سود طاووس نیز از خارج خواهد آمد. این سرویس در نوامبر 2021 از طریق سهام Comcast's Sky Ltd. در بریتانیا و ایرلند در دسترس قرار گرفت و در 25 ژانویه امسال در آلمان و اتریش راه اندازی شد. این سرویس از طریق هلدینگ Sky در ایتالیا و سوئیس اواخر سال جاری در دسترس خواهد بود.
جف شل، مدیرعامل NBCU تخمین زده است که بین موقعیت‌یابی Peacock در Sky و راه‌اندازی آتی Sky Showtime، سرمایه‌گذاری مشترک در اروپا با ViacomCBS که حدود 90 میلیون خانه باند پهن را هدف قرار می‌دهد، این شرکت پتانسیل دستیابی به حدود 70 درصد از بازار آدرس‌پذیر در سطح جهان را دارد. .
در مجموع، NBCUniversal در سه ماهه چهارم سال 2021 از 7.43 میلیارد دلار به 9.34 میلیارد دلار درآمد 25.6 درصدی افزایش داد. برای کل سال، NBCU با 26.1 درصد افزایش درآمد به 34.32 میلیارد دلار رسید.