1 سهام حیوان خانگی سگ برتر برای دراز مدت

حیوانات خانگی خانواده هستند و ما به سلامت و شادی آنها اهمیت می دهیم. اما برای صاحبان حیوانات خانگی دشوار است که هزینه های بهداشتی حیوانات خانگی خود را به طور دقیق زمانی که بیمار یا مجروح می شوند، بودجه بندی کنند. Trupanion (NASDAQ:TRUP)، یک ارائه دهنده بیمه پزشکی پیشرو برای حیوانات خانگی، به صاحبان حیوانات خانگی کمک می کند تا عدم اطمینان در مورد هزینه مراقبت های بهداشتی حیوانات خانگی را از بین ببرند. از آنجایی که شرکت به سرعت در حال رشد است، سرمایه گذاران سه دلیل کلیدی برای بررسی دقیق تر دارند.
بیمه حیوانات خانگی در روزهای اولیه خود است
وقتی داریل رالینگ 14 ساله بود، خانواده او نمی توانستند هزینه جراحی سگ خانگی اش میتزی را بپردازند. راولینگ با الهام از این تجربه، Trupanion را در سال 2000 با ماموریت مقرون به صرفه تر کردن و در دسترس قرار دادن بهترین مراقبت های پزشکی ممکن برای صاحبان حیوانات خانگی تأسیس کرد.
محبوبیت بیمه حیوانات خانگی طی دو دهه گذشته افزایش یافته است، اما صاحبان کمتر از 3 درصد از 180 میلیون سگ و گربه خانگی در آمریکای شمالی برای بیمه ثبت نام کرده اند. ایالات متحده و کانادا از برخی کشورهای اروپایی مانند بریتانیا و سوئد عقب هستند که به ترتیب 25% و 40% حیوانات خانگی تحت پوشش بیمه هستند. با توجه به اینکه سالانه 120 میلیون حیوان خانگی در آمریکای شمالی از دامپزشکان بازدید می کنند، اگر بیمه حیوانات خانگی آمریکای شمالی بتواند حتی به کسری از آنچه در اروپا می بینیم برسد، فرصت بالقوه بازار برای Trupanion می تواند بسیار قانع کننده باشد.
 زوج جوانی که با عشق سگ خود را در آغوش گرفته اند.
منبع تصویر: Getty Images.

تروپانیون با دو دهه یادگیری، خندقی قوی ساخته است
شرکت های بیمه تا حدی با پیش بینی دقیق پرداخت ها به مشتریان خود موفق می شوند. به عنوان یک شرکت اولیه در این صنعت، Trupanion دارای برتری طبیعی نسبت به رقابت خود از طریق داده های دو دهه خود در مورد حیوانات خانگی از نژادهای مختلف، هزینه های مراقبت از حیوانات خانگی، و صاحبان حیوانات خانگی است. بینش‌های حاصل از این داده‌ها به Trupanion کمک می‌کند تا ریسک هر یک از سیاست‌ها را دقیق‌تر ارزیابی کند و برای جلوگیری از از دست دادن پول، سیاست‌های آن را قیمت‌گذاری کند.
این شرکت با درک رو به رشد خود از مراقبت از حیوانات خانگی، ارزش بیشتری را نیز به مشتریان ارائه می دهد. Trupanion معتقد است که گسترده ترین پوشش را در صنعت با پوشش جامع مادام العمر برای حیوانات خانگی ارائه می دهد که شامل شرایط ارثی و مادرزادی بدون محدودیت پرداخت است. مشتریان بیشتر و بیشتری Trupanion را انتخاب می کنند، به برنامه های بیمه خود پایبند هستند و بیشتر پرداخت می کنند.

معیارهای مشتری
2016
2017
2018
2019
2020
2021*

مجموع حیوانات خانگی ثبت نام شده (هزاران)
344
423
521
647
863
1,104

میانگین نگهداری ماهانه
98.60٪
98.63٪
98.60٪
98.58٪
98.71٪

میانگین ماهانه درآمد به ازای هر حیوان خانگی
47.82 دلار
52.07 دلار
54.34 دلار
57.52 دلار
60.37 دلار

منبع: انتشار سود شرکت. (* اعداد 2021 از ژانویه تا سپتامبر 2021 هستند)
این شرکت روابط قوی با دامپزشکان ایجاد کرده است، که اعتبار آنها باعث می‌شود مشتریان در زمانی که دامپزشکان خدمات Trupanion را توصیه می‌کنند، ثبت نام کنند. Trupanion دارای کارکنان فروش اختصاصی است که با دامپزشکان کار می کنند و به دامپزشکان یک پلت فرم نرم افزاری ثبت شده را به دامپزشکان ارائه می دهد که جنبه های مالی مراقبت های بهداشتی حیوانات خانگی را برای دامپزشکان و صاحبان به طور یکسان ساده می کند. این نرم‌افزار می‌تواند پرداخت‌های بیمه مستقیم دفاتر دامپزشکی را درست در زمان بررسی مشتریان بفرستد و کاغذبازی اضافی را حذف کند و در زمان و تلاش همه صرفه‌جویی کند. همچنین تمام اطلاعات مرتبط در مورد حیوان خانگی مورد نظر و درمان های گذشته، ادعاها و شرایط قبلی آن را به دامپزشک ارائه می دهد. دامپزشکان و صاحبان می توانند گزینه های مختلف درمانی را بررسی کنند و تصمیم آگاهانه ای برای اقدام بعدی بگیرند. این مزایا به Trupanion کمک کرده است تا یک خندق رقابتی قوی ایجاد کند.
Trupanion پیشروی اولیه و فرصت بزرگ بازار خود را به رشد سریع درآمد تبدیل کرده است. در پایان سه ماهه سوم، Trupanion به 1.1 میلیون حیوان خانگی ثبت‌نام شده رسید که نسبت به سال گذشته 37 درصد رشد داشت. در 9 ماه اول سال 2021، این شرکت 40 درصد درآمد سالیانه را افزایش داد و به 504.6 میلیون دلار رسید. Trupanion در حال حاضر درآمد بیش از 20 درصد را برای 56 فصل متوالی افزایش داده است.
چشم انداز بلند مدت و اجرای کارآمد برای موفقیت مستمر
Trupanion دارای موقعیت پیشرو در صنعت خود است، اما با رقابت فزاینده ای مواجه است. رقبای معتبری مانند Nationwide Insurance و Allstate، رقبای نوظهور مانند Lemonade، و ارائه دهندگان تخصصی بیمه حیوانات خانگی کوچکتر مانند Healthy Paws وجود دارند.
Trupanion باید به اختراع مجدد کسب و کار خود ادامه دهد و با یک استراتژی بلند مدت به وضوح تعریف شده برای دفع رقابت اجرا کند. بنیانگذار-مدیر عامل Rawlings یک برنامه پنج ساله ارائه کرده است که هدف آن درآمد سالانه 1.5 میلیارد دلاری تا سال 2025 است. برای دستیابی به این هدف، Trupanion قصد دارد مشارکت های خود را گسترش دهد، وارد بازارهای بین المللی شود، و انواع دیگری از بیمه حیوانات خانگی را توسعه دهد که برای بخش های مختلف مناسب تر است. از مشتریان، و همچنین دسته بندی محصولات جدید مانند غذای حیوانات خانگی و دستگاه های GPS برای مکان یابی حیوانات خانگی را معرفی می کند. این شرکت اخیراً با شرکت آنلاین محبوب غذا و خدمات حیوانات خانگی Chewy همکاری کرد و به 20 میلیون مشتری Chewy اجازه داد طرح‌های بیمه Trupanion را در وب‌سایت Chewy خریداری کنند. اگرچه این دو شرکت جزئیات این همکاری را فاش نکرده اند، اما به Trupanion امکان دسترسی به گروه بسیار زیادی از مشتریان بالقوه را می دهد.
سرمایه‌گذاران باید به خاطر داشته باشند که Trupanion هنوز سودآور نیست زیرا این شرکت به سرمایه‌گذاری در فناوری، فروش و بازاریابی برای افزایش رشد ادامه می‌دهد. در 9 ماه اول سال 2021، Trupanion 20.4 درصد از درآمد خود را در هزینه های عملیاتی صرف کرد، در حالی که این رقم برای مدت مشابه سال گذشته 16.7 درصد بود. در نتیجه، حاشیه ضرر خالص از کمتر از 1% به حدود 6% بدتر شد و شرکت پس از ثبت 13.2 میلیون دلار جریان نقدی آزاد در دوره سال قبل، 6.2 میلیون دلار وجه نقد سوزاند. اگرچه زیان های آن در این لحظه نسبتاً کم است، سرمایه گذاران باید هزینه های عملیاتی Trupanion را زیر نظر داشته باشند و به سمت سودآوری حرکت کنند.

عقب نشینی فعلی ممکن است یک فرصت باشد
سهام Trupanion مانند بسیاری از سهام با رشد سریع، به عنوان بخشی از فروش بزرگتر بازار شکست خورده است، که حدود 50 درصد از بالاترین قیمت خود در نوامبر 2021 کاهش یافته است. با این وجود، سهام با ارزش گذاری قیمت به فروش معامله می شوند. حدود 5.6، هنوز در انتهای محدوده معاملاتی قبلی خود قرار دارد. با این حال، رکورد رشد Trupanion، موقعیت آن در صنعت، و باند طولانی در مقابل آن احتمالاً این حق بیمه را توجیه می کند. اکنون ممکن است زمان خوبی برای سرمایه گذاران بلندمدت باشد تا این تجارت قوی را به مجموعه خود اضافه کنند.
 نمودار نسبت PS TRUP
داده های TRUP PS Ratio توسط YCharts

این مقاله نظر نویسنده را نشان می دهد که ممکن است با موضع توصیه "رسمی" یک سرویس مشاوره حق بیمه Motley Fool مخالف باشد. ما گیج هستیم! زیر سوال بردن یک پایان نامه سرمایه گذاری – حتی یکی از خودمان – به همه ما کمک می کند تا در مورد سرمایه گذاری انتقادی فکر کنیم و تصمیماتی بگیریم که به ما کمک می کند باهوش تر، شادتر و ثروتمندتر شویم.

fool.insertScript('facebook-jssdk', '//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.3'، true);
fool.insertScript('twitter-wjs', '//platform.twitter.com/widgets.js'، true);