نیویورک – 2 فوریه 2022 – فوربس امروز راه اندازی "نمایه های ممتاز فوربس" را اعلام کرد، یک پیشنهاد جدید منحصراً برای افراد، مکان ها و شرکت هایی که در یکی از لیست های معتبر جهانی فوربس شناخته می شوند.
همه سازندگان فهرست فوربس یک نمایه در Forbes.com به همراه رتبه بندی دریافت می کنند. با نمایههای ممتاز فوربس، سازندگان فهرست میتوانند برای باز کردن قفل ویژگیهای مختلف که تشخیص دیجیتالی آنها را در Forbes.com شخصیسازی میکند، هزینه بپردازند. ویژگیها عبارتند از توانایی کنترل نحوه نمایش نمایه در پلتفرمهای فوربس، حقوق تحسین و مجوز با استفاده از نشانواره رتبهبندی فوربس در کانالهای پولی/مالک، بخش بیوگرافی گسترده، امکان انتخاب عکس/تصویر برای نمایه و یک عکس بدون آگهی. صفحه در Forbes.com با نمایههای ممتاز فوربس، سازندگان فهرست میتوانند اطلاعات تماس خود را از طریق فرم «تماس بگیرید» اضافه کنند تا با مشتریان جدید، همکاران فهرستشده و مخاطبان فوربس ارتباط برقرار کنند.
جسیکا سیبلی، مدیر عملیاتی فوربس، گفت: «بسیاری از سایتها نمایههای تجاری ارائه میدهند که به افراد امکان میدهد تجربه کاری و موفقیتهای خود را به نمایش بگذارند، اما تعداد کمی از آنها آنقدر منحصر به فرد هستند که باید یک فهرست مستقل و مبتنی بر سرمقاله تهیه کنید تا فقط در معرض دید قرار بگیرید.» . "شما نمی توانید راه خود را در لیست های ما خریداری کنید، اما هنگامی که در آن قرار گرفتید، می توانید راه هایی را برای نمایش بیشتر موفقیت خود و ارتباط با سایر رهبران کسب و کار باز کنید. این همان چیزی است که Forbes Premium Profiles ارائه می دهد: کارت تماس تجاری قطعی.
فوربس با تکیه بر تاریخ 104 ساله خود، بر توانایی ایجاد بیش از 100 لیست اختصاصی که با دقت توسط تیم تحریریه ما بر اساس متدولوژی های قابل اعتماد، تخصص صنعت، تحقیقات و داده ها ایجاد شده است، تسلط یافته است. ایجاد فهرست فوربس گواهی واقعی برای موفقیت است و افراد، مکان ها یا شرکت هایی را که سزاوار شناسایی هستند به نمایش می گذارد.
پل ریس، معاون گروه، مشارکت های استراتژیک و صدور مجوز، گفت: «فوربس بر حمایت از کسانی که به موفقیت دست یافته اند متمرکز است، و این بیان دیگری از اعتباری است که فوربس به آن مشهور است. ما با محصول Premium Profiles راهی پیدا کردهایم که به فهرستسازان کمک کنیم تا از این افتخارات بهترین استفاده را ببرند و دامنه دسترسی خود را به سهامداران مهمی که میخواهند به آنها دسترسی پیدا کنند، گسترش دهیم.»
نمونهای از نمایه ممتاز فوربس
فوربس
تا به امروز، بیش از 23000 نفر، مکان و شرکت در فهرست فوربس قرار گرفته اند. پیشنهاد محصول Premium Profiles ابتدا در لیست مشاوران برتر فوربس 2021 در دسترس قرار گرفت و اکنون در لیست 1000 بعدی قرار دارد. نمایه های پرمیوم فوربس در سال 2022 به سایر لیست های فوربس تعمیم داده خواهد شد.
خانم سیبلی افزود: «با محصول Premium Profiles، راهی پیدا کردهایم که میتوانیم فرصتی بینظیر به این فهرستسازان ارائه دهیم، در حالی که قفل یک جریان درآمد مکرر را باز کنیم که به ما در رسیدن به اهداف رشد کمک میکند.» با ادامه گسترش آن، پتانسیل عظیمی برای این کسبوکار میبینیم، و این یک جزء کلیدی از استراتژی درآمد مستقیم به مصرفکننده ما است.»
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نمایه های برتر فوربس، لطفاً به اینجا بروید.
درباره فوربس
فوربس با تجلیل از کسانی که موفق شده اند و کسانی که آرزوی موفقیت را دارند، به موفقیت دست می یابد. فوربس تأثیرگذارترین رهبران و کارآفرینانی را گرد هم میآورد و سرپرستی میکند که باعث تغییر، تغییر کسبوکار و ایجاد تأثیر قابلتوجه بر جهان میشوند. نام تجاری فوربس امروزه از طریق روزنامه نگاری مورد اعتماد، امضای LIVE و رویدادهای مجازی فوربس، برنامه های بازاریابی سفارشی و 44 نسخه محلی دارای مجوز در 77 کشور به بیش از 150 میلیون نفر در سراسر جهان دسترسی دارد. افزونه های برند فوربس مدیا شامل قراردادهای مجوز خدمات املاک و مستغلات، آموزشی و مالی است.
فوربس اخیراً اعلام کرده است که قصد دارد از طریق یک ترکیب تجاری با Magnum Opus (NYSE: OPA)، یک شرکت خرید با هدف ویژه (SPAC)، که انتظار میرود در سه ماهه اول سال 2022 بسته شود، عمومی شود.
تماس را فشار دهید
[email protected]