Vonage راهحلهای صوتی، ویدیویی و پیامرسانی، مراکز تماس و APIهای Vonage را ارائه میدهد که به کسبوکارهای باهوش فنی اجازه میدهد ارتباطات را برای نیازهای تجاری منحصر به فرد خود سفارشی کنند. Vonage همچنین در لیست Forbes Advisor از بهترین خدمات VoIP تجاری رتبه بندی شده است.
Vonage دارای سه طرح ارتباطی یکپارچه، از جمله Mobile، Premium و Advanced است. اکثر مردم رابط Vonage را نسبتاً بصری و راهاندازی سیستم را آسان میدانند. به لطف استفاده از آزمایش رایگان 14 روزه Vonage، میتوانید طرح و ویژگیهای Vonage را به صورت رایگان بررسی کنید.
قیمت گذاری طرح بر اساس تعداد خطوطی است که خریداری می کنید. نمودار زیر ویژگی های برتر را بر اساس طرح و قیمت برای یک تیم 20 نفره نشان می دهد.
مرکز توسعه دهندگان Vonage پشتیبانی گسترده ای را برای متخصصان فنی ارائه می دهد که می خواهند سیستم تلفن خود را سفارشی کنند. APIها برای SMS، MMS، ویدیو، صدا، ترانک SIP، برنامههای چت اجتماعی، ایمیل، مکالمات چند کاناله و احراز هویت دو مرحلهای در دسترس هستند.
مرکز تماس Vonage (VCC) پلت فرم Vonage برای شرکت هایی است که نیاز به ایجاد یک مرکز تماس دارند. VCC می تواند بر اساس تقاضا با کوچک شدن یا افزایش ترافیک تماس مقیاس شود، در سرتاسر جهان در دسترس است و با استانداردهای امنیتی و انطباق برتر، از جمله ISO 27001، HIPAA، SOC 2 Type II، PCI DSS و GDPR مطابقت دارد.